وبلاگ طرفداران میراکلس

عکس ها ، فیلم ها و اخبار انیمیشن زیبای میراکلس

وبلاگ طرفداران میراکلس

عکس ها ، فیلم ها و اخبار انیمیشن زیبای میراکلس

به دنیای میراکلسی من خوش اومدین!! اگه شما هم مثل من عاشق این کارتون زیبا هستین به مطالب وبلاگ من سر بزنین و نظر خودتون رو بزارین.

بایگانی
آخرین مطالب

دختر کفشدوزکی

سه شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۸، ۰۵:۳۸ ب.ظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۱۷
زهرا احمدی

نظرات  (۴۰)

سلام  اینجا عکس از لیدی لاگ و کتنوار هم میزارین؟

لطفا یکم بیشتر مطلب  و عکس بذارید

 

بدم نمیاد بیام تو وبلاگ

چطوری باید وارد شویم؟

دوس دارم وارد وبلاگ تون بشم اما نمیدونم چطوری 

 

سلام. 

یه سری هم به این وبلاگ بزنید:

http://miraculous-ladybug.mihanblog.com/

 

پس چطور بریم تو وبلاگ

چطور وارد وبلاگ بشم؟

وبلاگ قشنگی داری،

میشه بگید مدیر این وبلاگ کیه؟

سلام میشه فصل چهار رو تو اینترنت بذارید 

سلام می شه عکس بیشتر بزارین و یکم فضا رو روشن تر کنیدو بگین چطور وارد شیم؟

۰۷ خرداد ۹۹ ، ۲۰:۵۱ ریحانه جون

وبلاگ خوبه

  • ممنون من کشته ومرده دختر کفشدوزکی ام فقط مطالب زیادتری بذارید
۰۲ تیر ۹۹ ، ۱۱:۲۲ گربیه سیاه

فصل4 میاد

سلام خوب بود

۱۰ تیر ۹۹ ، ۱۴:۱۵ روباه قرمز

فصل 4 با زیر نویس فارسی کی میاد

لطفا بگید.

۲۱ تیر ۹۹ ، ۲۲:۵۴ آتنا مرینتی

سلام

 

به وب منم بیا

۲۲ تیر ۹۹ ، ۱۹:۱۳ لیدی استایلز

سلام وبلاگتون عالیه.به وبلاگ ما هم سر بزنید نویسنده قبول میکنیم:

merlia.blogfa

۲۲ تیر ۹۹ ، ۱۹:۱۵ لیدی استایلز

سلام وبلاگتون عالیه.به وبلاگ ما هم سر بزنید نویسنده قبول میکنیم:

http://merlia.blogfa.com/

 

سلام میشه فصل چهارم رو زود بسازید من دارم لحظه شماری میکنم برا فصل چهار 

چرا فقط یه عکی گذاشتین بدون مطلب

سلام

کسی ان هست

۲۷ مرداد ۹۹ ، ۱۸:۴۴ دختر کفشدوزکی

سلام . من یک سوال دارم  اون کدوم قسمته که دختر و کفشدوزکی و گربه سیاه با چوب دستی بالا میرن و باهم شهر رو نگاه می کنن . ممنون میشم جواب بدید

۲۸ شهریور ۹۹ ، ۱۲:۳۷ طرفدار دختر کفشدوزکی

فصل ۳ کامل دوبله فارسی دختر کفشدوزکی کی میاد ؟

فصل ۴ لیدی باگ کی میاد

 

ببخشید چجوری باید تو این وبلاگ عضو بشم 

سلام لطفا فصل4رو بسازید 

۱۱ آبان ۹۹ ، ۰۲:۵۵ آتنا مرینتی

سلام

من عکس های دختر کفشدوزکی تو هر دو وبلاگم دارم و توو وبلاگ شخصیت های کارتونیم مثل تو از این قلبها گذاشتم

هالووین مبارک

به وب منم سر بزن دختر کفشدوزکی هم توش داره

http://ladybug-atena.blogfa.com

http://animation-atena.blogfa.com/

 

 سلام من عاشق این فیلم و قسمت فصل 3 و 4

بلاک من ندارم

لطفا جواب بدین

 

 

 

 

 

چطور طرفدار رسمی میراکلس بشم ؟

۱۷ آذر ۹۹ ، ۱۱:۴۳ آدرینا آگراست

سلام من آدرینا هستم من عاشق وبلاگ هستم

۲۱ دی ۹۹ ، ۱۴:۱۶ مائده رزجی

من بزرگترین طرفدار دختر کفشدوزکی هستم و همینطور گربه سیاه

چطوری میتونم وبلاگ درست کنم 

چجوری باید وارد شویم؟ 

۱۲ بهمن ۹۹ ، ۱۹:۱۲ مانتا دوپن چنگ

yDhvxsryhbFhhhcddrGhbbvcxdfghvccfg

سلام چور میتونم عضو بشم تو وبلاگتان

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی